Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

torsdag den 27. september 2012

Lidt efterårsstemning

Jeg har været ude og samle efteråret ind sammen med hunden de sidste par dage, først gik vi på recognisering, for at finde de bedste steder. Da vi så skulle ud og klippe var der sindsyg regnvejr, så det kunne vi ikke overskue, men i går holdt det tørvejr, så vi gik igen på opdagelse.

Jeg klippede og klippede af efterårets mange frugter og vi hyggede os, for hundemusen fulgte troligt efter. Vi måtte af sted to gange før vi havde indsamlet det hele. Frøkenen her havde dog ingen oasis og det skulle man bruge, så jeg måtte også lige en tur til købmanden.

Jeg var blevet inspireret af Tina fra bloggen Tina Dalbøge, se hvordan her: http://www.tinadalboge.dk/kreative-pafund/en-enestaende-efterars-aktivitet

Det er så simpelt at selv jeg kan finde ud af det og jeg har ingen evner ud i blomsterdekorationer. Det er min dejlige søster der har den slags talenter. Hun kan få en sten og en pind til at se dekorativt ud. Men jeg tror alligevel at hun vil synes at jeg er hel dygtig i dag. når hun se det endelige resultat.

Det er selvfølgelig også ret nemt når der følger en opskrift med. Men min nabo synes at den er smuk, og jeg er også ret godt tilfreds med resultatet.



Her har jeg tilføjet nogle hvide snebær, bare for sjov skyld.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar