Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

tirsdag den 8. oktober 2013

Genbrugte gode ideer

Jeg støder ind i så mange gode ideer når jeg surfer rundt på nettet, og desværre kan jeg ikke udføre alle her i mit lille hjem, vi ville hurtigt løbe tør for plads.

Men her er et par ideer med genbrug som måske kan inspirere nogle at jer.

 Her foroven vendes glasene på hovede og i puttes levende miniplater, og det fede er at de ikke skal vandes da de laver deres eget økosystem der inde i klokken. Det her skal jeg helt sikkert have teste efter i nær fremtid.

En anden god måde at genbruge glas på er at gøre som vist her ovenfor, hvor de er sat på en stykke træ med spændbånd. I glassene er der plantet krydderurter, en fin lille hængene have til vinterbrug.

Fint ikke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar