Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

mandag den 28. oktober 2013

Genbrugte gode ideer 4

Som I nok har bemærket, så har jeg en serie kørende som hedder Genbrugte gode ideer . Det er på ingen måde mine egne ideer, men når jeg sidder og kigger på facebook og internettet, så finder jeg så sindsygt mange spændende ideer, som måske også kunne være til inspiartion for andre end mig. Måske dig?

I dag har jeg fundet en masse sjove ting man kan lave med appelsinskaller og det er da noget man kan lavet sammen med sine børn på en mørk og våd efterårsdag. Jeg tænker i hvert fald, at jeg skal prøve med roserne af appelsinskaller.


Fine roser lavet af appelsinskaller, dem kunne jeg godt tænke mig at prøve at lave,

her er roserne sat sammen med fyrgrene og jeg synes det ser vildt sejt ud. Og fin deltalje med at lave julepynt ud af skaller også.

 Her er det kogler som er malet hvide og blomster lavet af appelsinskal.

 I disse græskar udskæringstider, så er det da en sjov idé at bruge appelsiner
 Her noget andet julepynt også af naturlige materialer med kanelstænger og en tørret skive appelsin og nødder.
Også en sjov ide med stearinlys i en udhulet appelsinskal. Jeg forestiller mig at det dufter rigtig godt.
Og se så lige den kreativitet som en fra Columbia har haft en sød lille blomster dame af appelsinskaller. Jeg synes det er ret imponerende.


Non of these idea are mine, i cannot take any credit for it, they can all be found on the internet searching for orange peel decor..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar