Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

tirsdag den 22. oktober 2013

Genbugte gode ideer 3

Vi har et bord som er skadet i malingen og jeg pønser lidt på at lave et bord med mosaic, og derfor sidder jeg at kigger billeder på google for inspiration. Jeg ønsker mig noget farverigt, men min kæreste skal jo også være enig. Så nu har jeg kigget og kigget og fundet en masse sjove ideer, som jeg vil dele med jer.

 Superfedt lille bord med kapsler som er rettet ud, fin detalje
 Her er et andet eksempel på borde med kapsler
 Et sjovt eksempel med kokos som "flise"
"
 Nok min favorit, i det jeg samler på kakler og elsker disse fede farver.
Og dette sindsyg fede bord med kobbermønter og blandingen af nye og gamle mønter giver et flot spil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar