Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

torsdag den 3. maj 2012

Færdige projekter


Så fik jeg et par af mine meget ufærdige projekter færdige. Jeg har få lavet to flettede tasker færdige. Jeg synes faktisk at resultatet er blevet rigtig godt. De er flettet af tomme teposer beklædt med postpakke tape.




Jeg har fri i dag på dagen hvor Cimber Sterling gik konkurs og fabrikken sikkert vælter. Men jeg skal hjælpe ældstepapdatteren med at pakke hende lejlighed ned, da flyttefolkene komme i morgen kl 9.30 med rundstykker.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar