Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

torsdag den 7. marts 2013

Hvid chokolade - dagens citat

Jeg er ikke den store L.O.C fan, men jeg er ret vild med hans tekst fra "helt min egen". Det er sgu humor på højt plan... Mine kolleger siger godt nok at jeg har misforstået sætningen...

"Om du så var sidste mand på jorden,  tror jeg ikke gad - 
for du er kikset ligesom hvid chokolad'. 

Helt ærligt så er hvid chokolade kikset, det er jo slet ikke chokolade... men altså mine kære kolleger mener at der hentydes til et band som hed Hvid Sjokolade, men jeg forbeholder mig retten til at til at tolke den på "min helt egen" måde...ta' den!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar