Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

mandag den 1. april 2013

Sunday Best

I går fejrede vi vores venners Hjertefest/Housewarming. Det var en rigtig hyggelig dag med hjerte småkager og fine lyserøde kokos kugler. Det er min veninde som er så super kreativ. 

Da de lige er kommet hjem fra Brasilien og har downsized deres egendele, så ville vi ikke købe en ting som de alligevel ikke har behov for.  Vi gav dem i stedet gavekort til en Sushi middag i April og en grill aften med lækre fisk. Som forventet så var de vilde med ideen med at give tid sammen. 

Da vi kom hjem gik yngstepapdatteren og jeg en tur på en time og hundemusen gik også glad med, men han gad ikke engang gø af den store labrador ved købmanden da vi var næsten hjemme.

Vel hjemme så skulle taxaen testes efter fejl så blev det lige til en dejlig køretur ud i det blå.

Ja det var så den søndag, som dog endte med at yngstepapdatteren torturerede os med at se Big Brother... Undskyld det er altså virkelig dårlig og fatsvag tv...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar