Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

søndag den 1. januar 2012

Et nyt år

I dag er ikke bare en dag i det nye år, men også årsdagen for hvornår jeg mødtes min kæreste, eller i hvert fald hvor vi blev kærester. Vi har nu været sammen i to år og vi nyder det. Jeg har i det seneste år rykket teltpælene op og er flyttet ind sammen med min kæreste, opmagasineret mine ting (der er ikke plads) og jeg er startet på nyt job.

Vi skal bruge det nye år til at fortsætte med at elske hinanden, og være der for hinanden og leve livet, på trods af finanskriser. For som min søster en gang sagde til mig, da jeg var meget fattig...

"Husk også at leve livet," - og det har været mit motto lige siden. Man kan ikke spare sig ud af en krise, men man skal sætte sig et mål som er overskueligt, så er det nemmere at sætte tæring efter næring. Og belønningen er store og små oplevelser.

Godt nytår allesammen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar