Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

søndag den 1. januar 2012

Min nytårsbuffet

Da jeg skulle på job nytårsaften og jeg alligevel gerne ville have noget lidt lækkert at spise bestod min nytårbuffet at sushi med tangsalat og børnechampagne, som ældstepapdatteren havde købt til mig da hun synes at det var en fin flaske. En sød tanke, når nu at jeg ikke kunne være sammen med min kæreste nytårsaften.


PS. I dag har jeg fået resterne af kæresten og ældstepapdatterens nytårsmenu, nemlig jordskokkesuppe og citrondelise med jordbær sauce med som madpakke.... Ja, man lever jo godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar