Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

torsdag den 22. marts 2012

Taske på vej - plus alt for mange projekter

Så sker der endelig lidt kreativt. Jeg er ved at lave en masse tasker bla, og som det går ofte har jeg alt for mange projekter i gang på én gang.

Min liste af ufærdige projekter er så lang at det begynder at være pinligt.

Listen lyder således:

1 hue slået op
1 camisole/parasol halvstrikket
1 par havaiannas som skal dekoreres færdig
1 par sandaler som skal broderes med palietter, næsten færdig
7 tasker der skal flettes færdige
1 taske med coladimser som skal hækles færdig (venter dog i håbert om at få fat i mere garn fra Søstrene)
1 pung i coladimser (med grønne kapsler)
1 stol som skal lakeres (lavet med Anders And dekopage)
2 krostole som males og dekoreres
1 stol som skal laves med stof dekopage
1 nyt projekt som presser sig på med gamle t-shirts
1 seng som skal males
3 bordskånere med hæklet med kapsler.
Flere puder til stuen
1 stor pude til Yngstepapdatterens værelse
1 opslagstavle til Yngstepapdatterens værelse
Nyt betræk til hundemusens pude til den lille hundekurv

Og gudhjælpemig og jeg ikke også lige har lånt fire bøger på biblioteket om at lave mosaik, da vi gerne vil have lave vores sofabord om.

Og lur mig om ikke der er nogle projekter jeg har glemt....



Billedet er taget og uploadet via mobil, så det er ikke tydelig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar