Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

lørdag den 10. marts 2012

Loppefund

En mand affald er en andens guld... Jeg er begyndt at samle på retrokrus i grønt, og det var sådan tilfældigt at det begyndte med et krus som jeg fik the i hos min svigermor nede i deres kolonihave. Sidste sommer fik jeg plaget mig til kruset, som nu pynter på min tallerkenrække. Min kæreste er så sød og accepterer min hang til underlige gamle ting, han har jo også hang til gamle træting. Han har lovet at sætte skruer i nedenuden hylden så jeg kan have en hel række kopper. Så jagten er gået ind.

Kruset til venstre som startede det hele og den søde fra Søholm

Et par mere til samling max pris 5 kr.

Og min kæreste har købt en emalje krus til mig på biludstilling i Bremen
(han kunne ikke få plads til den Vespa jeg ellers gerne vil have, så jeg fik et krus, så jeg kan gå og øve mig i at manifistere den ved tankens kraft.

En lille bitte olielampe fundet til 5 kr.

En lille forårsbebuder jeg har fået af min svigermor.
Dejlig skøn farve som vender tanken hen imod lysere tider

Ingen kommentarer:

Send en kommentar