Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

tirsdag den 6. marts 2012

Long time no hear...

Ja, jeg ved det, det er meget længe siden at jeg har skrevet noget som helst. Det skyldes mange ting, hverdagen har overtaget, lange vagter og ikke mindst sygdom. Ikke noget alvorligt, men influenza, forkølelse, undertryk i ørene, pandehulebetændelse, bihulebetændelse, øjenbetændelse og en hoste som kunne vække de døde.... I dag var jeg så til lægen (igen) og han siger at jeg stadig render rundt med en infektion i kroppen og at jeg også har feber. Så giver det selvfølgelig mere mening at jeg ikke har så meget energi.


Dårlig samvittighed

Jeg har deltaget i en pakkeleg og jeg har fået de mest fine ting og jeg har heldigvis og så fået sendt en pakke tilbage, men jeg har ikke orket at blogge om det. Da jeg endelig fik taget mig sammen til at tage nogle billeder, gjorde jeg det med min papdatters kamera og hun tog det med sig uden at sige det til mig, så jeg fik aldrig billederne. I dag fik jeg endelig taget nogle nye billeder, som jeg planlægger at vise jer i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar