Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

tirsdag den 12. juni 2012

Det står skrevet....

Da vi tog til Flensburg sidste weekend, var det også kærestens fødselsdag. Så kl. 6.45 står vi på en parkeringsplads i Randers og spiser morgenmad og han får pakker.
I den anledning har jeg for første gang været på Ebay og shoppe.
Kæresten har forelsket sig i tin reklame skilte. Jeg købte nogle stykker og så var vi også heldige at finde et par stykker i Flensburg.
Her er et billede af samlingen som den ser ud allerede nu....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar