Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

tirsdag den 5. juni 2012

En weekend i Flensburg

Jeg blev truet med at blive forladt, hvis jeg blev smidt ud for at lege paparazzi i en butik i Flensburg.

Men de havde altså så mange fine ting, så derfor vovede jeg livet og tog nogle billeder alligevel.

Dejlige glade farver og skønne ting og sager. Jeg fik et skilt med derfra med muffins, hvor der også kan skrives beskeder.

Her er et par af de famøse billeder...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar