Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

lørdag den 20. oktober 2012

Halloomeeeeckey

Yngstepapdatteren vil gerne som hun plejer skærer en Jack o' lantern, eller som de også kaldes Halloween græskarlampe. Hun ville selv stå for det, jeg fik dog lov til at vælge græskaret.

Hun fik lidt inspiration fra hendes storesøster som havde vist hende et billede på Facebook. Så gik hun hjem og søgte nettet efter skabeloner.og tegnede det på græskaren.

 Så bankede vi stjerner i med hammer og bageform,så det blev nemmere at skære ud /(men de var lidt svære at pille ud af græskaren igen)
 Så begyndte udskæringen, og så forsvandt papmoren, jeg kunne ikke holde ud at kigge og lod faren holde øje. Jeg tog ud for at handle ind til næste kreative projekt.



Men selv med et par fejl på vejen fordi linjerne var for tætte,så blev resultatet rigtigt fint.


Meet  Mickey the Pumpkin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar