Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

torsdag den 18. oktober 2012

Sushi surprise

Da jeg i går efter endnu en 12-20 vagt kom hjem, havde min yngstepapdatter og hende veninde på 12 lavet sushi. Det var ikke surprisen, for jeg havde jo selv købt ind til det.

Men se lige hvor flotte de blev og hvor dygtige de er blevet. Det er 3. gang yngstepapdatteren laver sushi, og 2. gang for veninden.

Superfine california style makiruller og inside out.


Stylish pyntet med strimler af forårsløg og peanuts.

Tror at de optimistiske håbede på at der var rester tilbage, men vi spiste alt, så de resterende ruller blev også fortæret.


Ser det ikke bare appetitlig ud og jeg siger jer at det smagte skønt, jeg fik så mange stykker med soya og godt med Wasibi at min tunge svulmede op. Det har jeg godt nok aldrig prøvet før. Yummie!!!

Og pigerne havde vist haft en hyggedag med fladen ud på sofaen, tv kiggeri, bollebagning og sushi kreation.

1 kommentar:

  1. Dejligt at komme hjem til:0)Jeg har ikke så meget forstand på sushi,men lækkert ser det ud!

    SvarSlet