Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

tirsdag den 22. januar 2013

Bøjler

Mange steder i blogland har jeg set disse bøjler med plastik omkring.  Hver gang har jeg tænkt at sådan nogle havde mine forældre også. Derfor gik jeg fornylig på jagt, for at se hvor mange jeg egentlig havde bare sådan uden at have loppet dem.
Synes sådan set at det var en pæn portion. Men jeg skal da have nogle flere. Jeg har endnu ikke fået spurgt mine søstre om de har nogen på lager, og om jeg må få dem. Man har jo lov at håbe.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar