Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

torsdag den 24. januar 2013

Frostbidt Flowerfield

Det er vildt så koldt at jeg bare drømmer om sydlandsk varme og sol, men jeg må indrømme at det giver nogle flotte scenarier.

Morgenrøde ud over Aalborg


-12 grader om morgenen er ikke noget for mig. Det er da bestemt heller ikke mig at skrabe is af bilen i bidende kulde, men nåede da lige at snuppe overstående billede inden jeg frøs fast til isen under mig.

I eftermiddag da jeg kom hjem, så skulle jeg jo ud med hundemusen og han er bestemt ikke glad for frost og kulde, man er vel en solhund og en ægte chihuahua. Vi gik en tur i 5.maj parken, og der så vi dette flotte syn.


Da vi vendte vores frostbidte næser hjemad, så faldt jeg over dette syn. Månen hænger lavt over Flowerfield, som ses gennem træerne.

Fine billeder hvis jeg selv skal sige det og som fint beskriver denne vinterkolde dag. Må denne kulde dog snart forsvinde... og bringe sol og forår frem i stedet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar