Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

søndag den 2. juni 2013

Jagten på den forsvundne skat!!!

Hold da op hvor jeg hader at shoppe tøj, men i dag havde jeg lovet yngstepapdatteren at vi kunne tage i storcenteret for kigge på en sommerjakke.
Så er det jeg tænker - vi er knap nok begyndt på sommeren og vi fandt næsten ingen butikker som havde en sommerjakke.
Tænker normale shoppere godt nok på at købe en jakke til sommeren,  mens der stadig ligger sne?
Vi var i samtlige butikker i storcenteret og en del i Shoppen.... ok kun en i Shoppen.... har jeg nævnt at jeg hader at shoppe? ?? Og vi fandt næsten intet og vi forsøgte virkelig. . Jeg havde ondt i fødderne og var tørstig og barnet havde ikke fundet noget som behagede.
Det er selvfølgelig også svært når udgangspunktet kort og godt var - den skal være hvid!
Vi gav op, fuldstændig.  Vi hentede en  vogn for at hente nogle ting i Bilka og så så jeg en butik vi havde overset.
Jeg sendte barnet ind alene og jeg stod udenfor.  Der spottede jeg en jakke i sort som hun havde overset.  Hun prøvede den og den var for stor,  men der var heldigvis en mindre størrelse som passede. Den illusoriske jakke blev fundet. Behøver jeg at nævne at jeg bare kørte kortet. Pyh det var hårdt.

Men dagen endte lykkelig med mission accomplished og en hyggelig grill aften. Skønt med en dejlig og hyggelig terrasse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar