Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

onsdag den 12. juni 2013

Grill Bill on the loose

Så har kæresten fået nyt legetøj. En grillrist der kan skilles og lægges i blød og ikke mindst sættes i opvaskemaskinen. Og som ekstra feature så kan der tilføjes støbejernspander. Endelig er der en ny kulfordeler som er mega smart og som passer til den nye grillrists muligheder.

Når det så er sagt så kan han ikke vente med at tage det i brug i weekenden. Det glæder jeg mig også til. Mens det er hans legetøj,  så glæder jeg mig til at smage herlighederne som der kan komme ud af det.

Det var en af min tidligere kolleger som havde fundet det på nettet.  Og dette er ikke et sponseret indlæg,  men herlighederne kan købes på smartbbq.dk.

1 kommentar:

  1. Super smart den kan gå i opvaskemaskinen,håber det bliver et lækkert resultat;0)

    SvarSlet