Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

søndag den 30. juni 2013

Studentertamtam hos niecen

Så kom dagen hvor vi skulle fejre studinen med familien på fjerde sal. Til dagen anledning ville jeg give hende en kage som lignede en studenterhue.

Bundene blev laver med valnødder.  Egentlig en opskrift som er fra Mette Blomsterberg til en roulade. Men jeg brugte den til at bage bunde med.

I mellem blev der lagt hindbærmousse og choko-nøddemousse. Pyntet med fondant i hvid, blå og lidt rød til kokarden. Alt i alt blev det til nogle timers arbejde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar