Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

onsdag den 28. december 2011

Selvom julen snart er ovre

Ja eller nytåret jo står for døren skal I da lige se min juletræ.... eller min gren om I vil. Vi besluttede at da vi slet ikke var hjemme stort se alle juledagene, så ville vi ikke købe jule træ, men lidt lys skulle vi da have,  så yngstepapdatteren og jeg lavede små julehjerter at håndlavet papir. Det er dog lidt svært at fotografere op imod lyset, så det bliver lidt fra siden af.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar