Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

mandag den 26. december 2011

Wordfeud

Jeg er her i ugen op til jul blevet introduceret til Wordfeud, og det er faktisk rigtig sjovt. Det er vel det man i gammeldags forstand kalder Scrabble, og jeg spiller nu både med yngstepapdatteren, niecen, og mine nevøer. Og det fine ved det er at man spiller og flere dage, når man har tid og lyst. Jeg har også spillet med tilfældige personer, som har en profil i Wordfeud over flere dage. Og det fine ved dette spil er at man træner sit ordforråd samtidig med at ungerne og modspillerne også gør det!

Synes det er et sjovt spil.

Tak til Tina fra LEAN for the heads up ;O))

Vil du spille med, så find mig som missflowerpower ;O)))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar