Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

mandag den 5. december 2011

Lilla juletræer

I weekenden skulle jeg til julefrokost og lavede et par lilla juletræer med guldstjerne på toppen som gave. Opskriften er fra Karen Klarbæk, også selvom jeg ikke altid lige følger den til punkt og prikke.  At farven blev lilla var en tilfældighed, det var det bundt garn jeg havde med mig....
Synes nu at de rigtig gode. ...


1 kommentar:

  1. Ej hvor er de fine. Nu har jeg jo en kæmpe svaghed for farven lilla ;)

    SvarSlet