Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

lørdag den 31. december 2011

Et sødt kys og et DRACULAKYS muahaha

Forleden bagte jeg igen kyskager, og jeg gjorde det da jeg var alene hjemme fordi de sidste gang mislykkedes totalt. Det første hold blev med vanilje smag, og så er det at jeg ikke kan lade være med at eksperimentere og så havde jeg de der rester at Dracula lakridspulveret fra lakridsmandlerne og vupti så røg de i. Og jeg skulle hilse fra ældstepapdatteren og sige at de smager virkelig godt. Selvom det først gik op for hende at de ikke smagte af kakao for ved nummer... og der skulle en tredje til for at bekræfte det.....



Ingen kommentarer:

Send en kommentar