Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

torsdag den 21. februar 2013

Lopperier

Det er farligt når loppefund kommer til en fra sofaen. QXL, DBA OG guloggratis er nogle farlige sider, når loppemarkederne ikke er så mange.
Her har jeg fundet nogle gamle nøgler som jeg vil bruge til et senere projekt.
En fin dåse fra IRA og en GEPO 5000 vægt i hvid.  Dem må jeg have nogle flere af... ♡ Kæresten siger Vil ha' -  får ingenting. ... hmm

1 kommentar:

  1. Ja,det kan være "farligt" at bevæge sig rundt på visse sider;0)skønne ting du har fundet!
    God weekend:0)
    kh.Laila

    SvarSlet