Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

fredag den 18. oktober 2013

Efterår har også sin charme

Vi har haft yngstepapdatteren ude her i efterårsferien.Vi ville lave en efterårsdekoration. Så vi greb fast i hunden, et par poser og en saks.

Vejret var fint, men vi var ikke 25 meter væk var før det begyndte at dryppe. Men vi fortsatte ufortrødent. Vi samlede nødder, agern, blade, frugter, tørrede blomster, hyld, grene etc.

Vi blev drivvåde og hunden synes absolut ikke om at vade rundt i skoven i styrtende regnvejr, som det udviklede sig til. Men endelig syntes vi at vi havde nok. og så gik turen hjem og ud af vores anstrengelse kom der dette:


Så er bunden lagt
 Så er det færdige resultat klar
Skønt at kunne lave noget som intet koster at lave andet end vådt hår og vådt tøj og en misfornøjet våd hund.

1 kommentar:

  1. Ja,hver årstid har sin charme,en smuk dekoration du fik lavet.
    Håber hunden er blevet glad igen;0)

    SvarSlet