Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

tirsdag den 29. oktober 2013

Genbrugte gode ideer 5

Jeg har fundet disse rigtig sjove ideer til at indrette sig med noget så anderledes som cykelhjul, ikke slangerne, men selve hjulet.

Nogle er svære at lave, andre er tilgengæld super nemme at lave og sjove.

 Her er hjulet lavet til et ur, og jeg synes at det giver et fint og enkelt udtryk
 Prøv lige at tjekke dette bord ud, jeg synes det er vildt sejt og må være et must for enhver cykelentuiater.
 Hjulet som lampe giver et virkelig flot spil på loftet og rummet generelt.
 Her er nok den første idé jeg fandt med cykelhjul, og her er det brugt som billedramme eller opslagtavle. Det er i hvert fald en nem og let løsning. Det kræver ikke det store skruemestereksamen, for at kunne sætte denne op.

Til sidst en sjov idé med kæden fra cyklen som rammen til et billede.


Non of these idea are mine, i cannot take any credit for it, they can all be found on the internet searching for bicycle rims recycled.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar