Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

mandag den 21. oktober 2013

Genbrugte gode ideer 2

Når jeg dagligt sidder og kigger på blogs og billeder på google, så får jeg ret mange gode ideer, men jeg kan desværre ikke udføre dem alle herhjemme. Vi ville drukne i DIY.

Men derfor kan jeg jo godt give ideerne videre. Jeg selv har en rigtig efterhånden stor knappesamling, som jeg tidligere har skrevet om her. Siden er den dog vokset en del.

Jeg har åbenbart en svaghed for knapper, som helt sikkert stammer fra min barndom og min mors knappekasse.

Men her er nogle sjove og spændende genbrugte ideer som jeg har fundet på nettet. Altså ikke mine ideer, men noget jeg godt kunne tænke mig at prøve.

 Find en gren i skove, sav den i fine skiver og bor to huller et Voila!
 Fine flade små sten og bor to huller, og du har noget helt specielt
Kortprop endestykker, og bor huller. superfed idé.
 Traditionelle knapper lavet af kokos skaller. utroligt smukke.
 Nok knapper fra knappen barndom, nemlig af perlemorsskaller.
 Og så lige en sjov idé til en buket af gamle knapper.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar