Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

torsdag den 20. marts 2014

Fra 0 til 240 på 1 sekund

Hold nu kæft, hvor kan ens blodtryk stige fra 0 til 240 på 1 sekund (ved godt at det reelt ikke er nul, men vi kører lige bilterminologi her). Her kommer man kørende igennem Rærup, hvor man må køre 70 km/t, men jeg var temmelig artig og kørte 65km/t. Jeg kører altså der stille og roligt og pludselig er der en sort/blå golf gti lignende bil ved at vende lige foran mig, HVAD F.... og jeg klodser bogstavelig talt bremserne og får kørt i et vigespor, mens hjertet hamrer med 240 derudaf,og bilen går i stå og katastrofeblinket er gået i gang af sig selv (vidste jeg slet ikke at det kunne). Bilen der laver ravagen holder dog også ind. Jeg er noget chokeret og som sagt mit hjerte banker og jeg sidder lige med hovedet i hænderne og prøver at trække vejret dybt. Ud mellem fingrene ser jeg en stige ud af bilen og da han nærmer sig ser jeg at der står POLITI på hans uniform og når at tænke FUCK! Uanset om ens bil er ok eller ej, så er det bare ikke fedt at blive stoppet af en strisser. Han var dog en stor undskyldning, han havde ikke set mig, da han var ved at eftersætte en anden bil og så overså han altså at jeg kom tøffende. Han undskyldte en syv otte gange mere og spurgte om jeg var okay og kunne køre videre, hvortil jeg stammede, jaja pas du bare dit job....Kan man sige det? Nå, men det fløj bare ud.... Jeg skulle lige sunde mig, sagde jeg og så sagde han at det var rigtig flot reageret. Politiet har helt sikkert også lært at man skal slutte med ros. Men kære Politi, næste gang jeg skal have testet min reaktionsevne, må I gerne gøre det mere konventionelt. Heldigvis skete der ikke noget! Og i dag er da forresten også International Happiness dag, så jeg er Happy for at der ikke skete noget, og selv om alle muskler i mit krop havde forberedt sig på kollision, og er lidt ømme, skal man da være glad for at være i hel tilstand.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar