Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

søndag den 2. marts 2014

Første forårstegn

Ved I hvornår jeres kærester og mænd er allermest lykkelig? Nu tror I nok at jeg vil snakke om sex. Eller mad.... men nej, jeg ved i hvert fald helt præcis hvornår min kæreste føler sig allermest lykkelig (ikke at han ikke kan lide sex eller mad, bare rolig). Det sker nemlig allerførste forårsdag når han gå over i garagen og starter motorcyklen op efter vinterhi og hører brølet fra udstødningen og kører den allerførste jomfrutur. Det smil, der er på læben, er som at se direkte ind i sjælen på lille Per 4 år som har fået den legetøjsbil han ønskede sig allerhøjest.  Intet slår det smil, intet!
I dag var det så mig som skulle tilfredstilles, igen snakker vi ikke sex. .. Jeg fik vristet ham fri af gashåndtagene, og gik ham lokket med til loppemarked.  Men han er nu også ret vild med det.  Han er i gang med at udvide sin pladesamling. Det er nu hyggeligt med sådan en tur ud i det nordjyske med kaffe og the, og lidt hyggeloppekøb. Det blev også til et par gode fund til mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar