Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

tirsdag den 4. marts 2014

Overskud

Så står jeg op i morges og bager lækre boller til mine medkursister og pakker smør og hjemmelavet marmelade og chiliost og tager afsted i meget god tid. Jeg finder tallerkner og knive, og gør klar til hygge..... og så har de åbenbart aftalt at tage til karrieremesse i gigantium og kommer slet ikke idag. Det var lidt øv, men der var da et par undervisere som fik en hyggelig varm morgenbolle, og vi hyggede os. Så meget for at vise lidt overskud.
Så jeg smuttede i stedet på apoteket og hentede mavemedicin til den lille hundemus, som ikke vil komme helt overpå igen. Heldigvis spiser han godt og er super glad og gider at hygge, så nu håber jeg at det hjælper.
Status er at det ser ud til at være bedre.... allerede efter en portion af medicinen, men det er nok for tidligt at juble.
Så nu sidder jeg i stedet og nyder min nye kontorplads og roen foran mig.... Jeg skal bare ikke kigge bagud, for det ligner Bagdad efter en særdeles hård ildkamp. Det er så slemt at hvis vi skal finde noget, så leder vi ALLE andre steder, inden vi går på jagt heroppe på kvisten. Men lidt efter lidt så bliver pladsen på gulvet dog mere og mere fri, så der er da håb om at det sker i 2014.

Ha den skønneste dag.

Mona

1 kommentar:

  1. Ajjjjjjj hvor ærgerligt for dine medkursister...De ved ikke hvad de er gået glip af... hvorfor var du ikke på karriere messe ?

    SvarSlet