Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

torsdag den 27. oktober 2011

I sidste weekend

Vi holdt store bagedag i lørdags. Vi skulle holde fødselsdag, og selv om det egentligt var tidligere på ugens at der var store bagedag, så til vi til den. Vi lavede først dej fødselsdag boller, og så lagde også en dej til kagemand, hvorefter vi baget cupcake, men det endte vist med at blive muffins. Åbenbart noget med fyldet over på at gøre. Da vores var med glasur i hot pink så skulle det vist være en muffin. Jeg ved det ikke. Men vi lavede marmor muffins og de smagte godt.
Yngstepapdatteren gik i pyntemode og pyntede muffins og kagemand til den store guldmedalje. Til gengæld brændt jeg den første portion hjemmelavede kakao af og det stank skrækkeligt!
Men vi fik en hyggelig dag ud af det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar