Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

fredag den 21. oktober 2011

Sushi homemade

I går ville mine papdøtre gerne lave sushi. Den store havde researchet på nettet, og lavet en indkøbsliste. Hun købte det meste ind og vi havde købt fisken sammen.
Da jeg kom hjem fra jobbet, var tiden kogt og ingredienser gjort klar, så vi gik i gang med at rulle maki og California ruller. Yngste papdatteren synes det var rigtig sjovt at lave sushi, men kunne bedst lide at lave inside out.
Resultatet blev rigtig fint, og de smagte godt, og selv faren til pigerne kunne lide det.
Men der var ALT for meget.

Men fint resultat, ikk???



Ingen kommentarer:

Send en kommentar