Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

mandag den 24. oktober 2011

Rosé klubben vender tilbage

I dag skal jeg mødes med tre tidligere kolleger. Som udgangspunkt mødtes vi for at drikke rosé vin, men det er blevet fadet lidt ud, efterhånden som ungerne er kommet til.
Vi er dog stadig rosé klubben og efter næsten ikke at have set hinanden i et år, skal vi endelig ses. Har du også sådan nogle dejlige piger i dit liv, som du bare kan sladre med, selv om det er lang tid siden at du har set dem?

Nøj, hvor jeg glæder mig.

1 kommentar:

  1. Håber I får en rigtig hyggelig aften:)Vi er nogle der startede med at mødes i mødregruppe for 8 år siden, vi ses stadigvæk(desværre alt for sjældent)Men når vi ses går snakken lystigt tit til ud på natten:)

    SvarSlet