Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

tirsdag den 11. oktober 2011

Lørdag var Lyserød

Jeg har ikke postet noget i et stykke tid - nyt job, eksamen og planlægning af lyserød lørdag har fyldt det hele.
Men her i Aalborg havde vi Lyserød Bazar i Kedelhallen i Nordkraft. 35 stande med alt muligt lækkert, lige fra smykker og cremer til lækre brød og økologisk kød og fine blomster fyldte hallen med god stemning. Hallen var fyldt med gæster hele dagen, og på scenen havde vi musik, hårshow, negleshow, og taler fra bl.a. skuespiller og radiovært Anne Kejser.
Det blev solgt en masse lyserøde produkter på Kræftens Bekæmpelses stand og også Igen Butikken havde en god dag, og fik gode penge ind til sagen. Næsten 30 frivillige brugte deres lørdag på at skabe en god dag for alle vores gæster. Det blev en vellykket lyserød lørdag i Aalborg.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar