Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

tirsdag den 29. november 2011

Retro julehjerter til bordpynt

Jeg har været ved at kreere retro julehjerter som, jeg havde tænkt at bruge til jul, når der skal dækkes et hyggeligt bord. Jeg var så i dag så heldig i Lidl at finde noget rigtig sød bånd, som jeg har limet på og som jeg synes giver et lille pift. 

Ud af resterne lavede jeg så minihjerter, som ikke er på billeder, men dem tror jeg, skal op på min troldegren sammen med mit hama retro pynt fra sidste år.

Hvis der er nogen som vil have en DIY, så må I sige til... Jeg kan dog ikke tage æren for dem, da det er nogle jeg har fundet i et idéhæfte fra Ude og hjemme, som min svigermor har givet mig.


 
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar