Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

lørdag den 6. august 2011

Ferieklar - i hvert fald næsten

I morgen drager vi af sted til Kreta, hvor vi skal mødes med min søster og hendes mand og nogle af deres venner. Jeg har checket vejrudsigten og den siger over 30 grader hele ugen. Jeg kan godt få hovedpine af at ligge og læse i solen, så derfor tænkte jeg at jeg hellere måtte tage noget kreativ med, så jeg har været ved at pelse en spansk avis, og alle teposerne fra det sidste år, så jeg kan flette nogle tasker.


Resultatet? Ja det må I så vente med til jeg er kommet hjem igen. For der bliver nok ikke så meget blog tid i den kommende uge. Jeg vil nemlig nyde selskabet og ikke mindst min alene tid med min super dejlige kæreste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar