Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

mandag den 29. august 2011

Så er den weekend brugt

I lørdags var vi ude og arbejde frivillig for Kræftens Bekæmpelse. Vi havde en gåtur på henholdsvis 5 og 8 km, og med vandrepas i hånden, kunne man komme GRATIS i Aalborgtårnet og på KUNSTEN. Efter at have sat stand op til salg af KB støtteprodukter, gjort klar til amerikansk lotteri og gjort kaffe og kagestanden klar, så begyndte folk at komme. Vi fik totalt udsolgt af det amerikanske lotteri, og vi fik solgt en del armbånd, brocher og andre spændende støtteting, og der var fint gang i kageboden.
Da vi skulle til og i gang med turen optrådte Gug Rope Skipping, som lige er blevet EuropaMestre for alle de fremmødte. Vi sendte omkring 150 glade vandrere ud på turen.
Herefter gik vi selv bagtrop, og samlede rutemarkeringer ind på henholdsvis 5 og 8 km. Vi delte os så Yngstepapdatteren og jeg tog den korte rute og Faderen sammen med en anden fra bestyrelsen tog den lange rute. Da vi nåede Aalborgtårnet, så besluttede vi os for at smutte en tur derop og så ventede vi der på faderen.
Bagefter tog vi på Kunsten og så udstillingen der, så det endte med at blive en lang dag, men hyggelig og dejligt at støtte en godt formål med motion og som bonus fik vi turen i Aalborgtårnet og på Kunsten.
Så er der allerede gang i boden med støtteprodukter fra KB. Poserne er klar til de mange deltagere, fyldt med frugt og juice og spændende info.

Så er der gang i kageboden

Far og datter i Aalborgtårnet

Udsigt fra Aalborg Tårnet

Far og datter på Kunsten

Billedet er lidt utydelig, men det er megasvært at fotografere i en spejlsal. Dette var en installation hvor man sad på en gynge og det føltes som om man sad i intetheden, for man kunne se sig selv hundrede gang nedad og opad og til begge sidder og man bliver også lidt svimmel, men en sjov oplevelse som kan ses på KUNSTEN i Aalborg.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar