Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

torsdag den 4. august 2011

Genbrugsjagt

Jeg har været lidt på genbrugsjagt.
Jeg mangler nemlig lidt forskellige ting til nogle af mine projekter. Jeg er ved at lave et par flettetasker af teposer og af spanske aviser og manglede lynlåse.
Stolen fra stoleredningen er blevet højtryksrenset og er nu klar til at blive istandsat, og  skal dekoreres med stof dekoupage og der fandt jeg en skøn gammel dug til en tier, som jeg kan anvende til det projekt.



Nu da jeg går hjemme hver eneste dag, så kan det være et eventyr at komme lidt ud og kigge på genbrug. Jeg var derfor i sidste uge også i genbrugsbutikker. Her fandt jeg et rivejern af den lidt mere fancy slags, men yngstepapdatteren, hun mente at mit ordinære rivejern i metal var YT. Samtidig løb jeg over en fine bakke med en stor grøn blomst fra marimekko, som jeg fik med hjem for 38 kr. Så det var jo herligt.


Mine svigerforældre har kolonihave og jeg havde forelsket mig i en kop i total retro mønster, som der blev stillet frem til mig, når jeg skulle have te og den har jeg nu endelig fået plaget mig til, så skønt. Det er da genbrug på den fede måde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar