Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

fredag den 19. august 2011

Så er ferien slut

Jeg er nu kommet tilbage fra ferie og har faktisk ikke haft det så godt. Migræne for anden dag i træk og mandag havde jeg mavekramper. Jeg er et sølle skravl.
Det er derfor ikke blevet til så meget kreativt, men i går blev jeg dog lidt kreativt - på madfronten. Kender I det med at man har fået kogt alt for mange ris. Det gør ældstedatteren i hvert fald tit og oftest er de endt i skraldespanden efter nogle dage på køl. Men jeg bryder mig jo ikke om at smide noget ud som intet fejler. Så jeg besluttede mig for at lave nogle ris bøffer.
Jeg tog en rest ris, en porre i små stykker, lidt hakket rød peber, salt, peber og et par æg og blandede det hele. og så stegte jeg dem på panden.

Resultatet kom til at se således ud:


Og så smagte de godt og resten af ris blev udryddet!!! Dejligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar