Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

torsdag den 4. august 2011

Fra A til B

Det er egentligt lidt sjovt, for pt. er mine ting på opmagasinering og jeg har meget få egendele med mig. Jeg flyttede sammen med Per i februar og vi søger sammen en større lejlighed, men det sker jo ikke lige fra den ene dag til den anden. Jeg samler på kakler i størrelse 10x10 ca. og de er stort set alle blå, men nu hvor de ikke er med mig, så blev der i stedet taget udgangspunkt i en meget gammel kande jeg har fået af min "familie" i Guatemala. En tekande med deres nationalblomst kaldet den hvide nonne, men er en slags kala. Kanden er hvid, med grønt og gult på. Jeg købte i april tror jeg, en gammel tallerkenrække af en veninde for 100 kr. og nu ser jeg at alt næsten er grønt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar