Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

lørdag den 22. december 2012

Anderledes juletræer fra ind og udland


Der har floreret mange fine og anderledes juletræer, så jeg fik lyst til at vise nogle somjeg er kommet over via mine venner i det store udland.

Min veninde fra Ecuador, Pioja som i virkeligheden hedder Diana,har givet mig lov til at vise jer nogle super fine og sjov juletræer. De kan holde til varmen. Personligt synes jeg, at de er helt vild fede.

 De er lavet at grønne klemmer, kugler med masser af glimmer og en fin stjerne.

 Er de ikke skønne?
Og man benytter hvad man har til at størkne glitteret på kuglerne...


Det næste træ har jeg fået lov til at vise af en kollega -  en sjov historie faktisk, vi kendte hinanden 16-18 årige, men så flyttede hun til Malta og vi mistede forbindelse. Nu bor hun igen i Aalborg, og en dag gik hun forbi mit skrivebord på jobbet, og sagde Hej Mona,og så viste det sig at hun lige var startet med at arbejde for min arbejdsgiver. I øjeblikket er hun på Malta og besøge sin datter og svigersøn og hendes dejlige barnebarn.

Så laver man et juletræ på denne måde.

 Det er da genbrug på højt niveau. jeg elsker at det er lavet af brugte flaske og cd skiver. 


Sidst men ikke mindst mit eget juletræ som er inspireret af blogland, men som jeg har lavet med lidt bling, som jeg nu synes det skulle være.



Træet er lavet af maskin tape. Og er pyntet som et hvert andet juletræ.


Det er det perfekte juletræ, når man ikke har plads til et rigtigt træ.

Tilbage er der at ønske jer alle en rigtig glædelig jul samt et godt nytår.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar