Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

fredag den 14. december 2012

En mærkelig kvinde....

Ja, det er altså mig, som er en mærkelig kvinde.... Jeg HADER nemlig at shoppe, bare tanken om et shoppingcenter kan trække kraften ud af mig.

Hvorfor skal jeg absolut shoppe rundt i fire butikker...når de alligevel ikke har det jeg skal have.
I går gik jeg i Friis, jeg tænkte at det nok ikke blev ved at gå at bestille på nettet. Gaver skal jo helst nå at være her inden jul. Men jeg startede i Inspiration og jeg havde bestemt hvad jeg skulle købe,men nej ingen held. Så forlod jeg Friis og gik i Imerco heller ikke, hvorefter jeg gik i Salling og nej! Så bristede min illusion om at blot man har bestemt hvad man vil købe, så kan det lade sig gøre at gøre det uden at få stress.
Allerede der begyndte jeg på mobilen at checke nettet igen. Tog en lille detour til Føtex, hvor jeg i depression købte klejner og julepynt som er nedsat... men ingen julegaver.

Så tog jeg på job, og i pauserne mellem kaldene fandt jeg et sted hvor man kunne sende en forespørgsel, og jo mindsanten de havde det, jeg skulle have. Hurra for internettet.
Men jeg mangler stadig at købe 5, eller det vil sige at måske er jeg så heldig at jeg faktisk får hjælp til den ene i dag af min skønne niece. YEAHHHHH

Idag har jeg blot hygget, spist morgenmad med kæreste, gået med hunden, hentet vasketøjet, været ved købmanden og har lagt dej til klejner. Og jeg håber yngstepapdatteren vil hjælpe med at lave dem i morgen.

Jo, julen kommer jo alligevel.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar