Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

tirsdag den 11. december 2012

Der jules på livet løs

I sidste uge kom jeg til at bage vanillekranse og rutebiler (som jeg senere fandt ud af var et jysk fænomen). Det betød at kæresten blev ambitiøs på mine vegne hvorfor jeg i skrivende stund har gang i at bage jødekager.



 Vanillekranse

 Rutebiler

 Jødekager



I går lavede jeg Toffee eller fudge om I vil, ved ikke helt hvad forskellen er. Jeg blev fornæret, da jeg var ved købmanden, så min blev lavet med lyst chokolade i stedet for hvid chokolade. Men de fik en flot farve.

 Den færdige masse klar fra køl
Det færdige resultat pakket i cellofan

Ingen kommentarer:

Send en kommentar