Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

mandag den 24. december 2012

Endnu et sjovt og anderledes juletræ

Dette juletræ er om ikke andet humoristisk og bærer præg af genbrug. Det er ikke verdens største juletræ, men det efterlader dog en frisk duft af fyrretræ.

Søren min tidligere kollega har en skæv form for humor. Deres juletræ i år er et wunderbaum. Jeg synes det er vildt kreativt og funny. Jeg lo højt.

Med tak for lån af Sørens billede, ønsker jeg alle en glædelig jul.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar