Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

fredag den 14. december 2012

Hvis Hitler havde haft børn....

Ja, det er jo ikke en titel som lyder meget af jul.Men på job har vi en lille nisseleg, og jeg har da fået nogle fine gaver som lige passer til mig, og jeg tror at jeg har en idé om hvem der måske er min nisse.

Jeg har fået nogle sjove gaver som jeg kan vise jer her:

En pose med fugle som man selv skulle lave, med en fint DIY på bagsiden

 Her er det færdige resultat, da jeg havde fået dem lavet.
Folk synes godt nok de er mere påskeagtige, men jeg synes de er fine.

 Så fik jeg sund slik... måske fordi jeg er på konstant kur... som af uransaglige grunde ikke virker.


Senest har jeg fået en bog af Maise Njor.
Den hedder " Du ser træt ud, skal jeg holde dine bryster"

Det er i denne bog at der komme denne noget kuriøse sætning om Hitlers manglende børn. I en klumme hun har skrevet, havde hun været til kropsterapeut, fordi hun havde ondt i ryggen. Han begyndte åbenbart at stille en masse spørgsmål, i stedet for blot at ælte ryggen. Hvordan er forholdet til din mor? Jo hun elsker mig og jeg elsker hende, hvortil kropsterapeuten siger "Jo,men der er jo også noget der hedder at elske for meget" Hvorefter han forsætter.... "Hvis Hitler havde haft nogle børn at lade sin vrede gå ud over, så ville der aldrig havde været en 2. verdenskrig....OKAY....

Så beder jeg jer alle i julefreden ånd at revse jeres børn bare en lille smule... Så er 3. verdenskrig da udelukket for altid.... hmmmm.

Jamen, I må have en fantastisk skøn dag og ps. der er en masse helt vildt sjove anekdoter i bogen, så er du til et godt grin, så smut forbi en genbrug eller en boghandel, så er julelæsningen og humøret reddet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar