Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

mandag den 3. december 2012

Julekonfekt

Så er der igen et par teenagere som har været på spil i mit køkken. Sidste gang så lavede de sushi, men denne gang var det mere passende for årstiden, nemlig julekonfekt.
Jeg skal da lige love for at de var kreative, fine små gaver, julekugler, juletræer og andet godt.
Som en ekstra bonus, da papmoren her var på job imens, så havde kæresten lavet lækker mad til at svigerfar og ældstepapdatteren kom og spiste.

Her er resultaterne fra dagen arbejde....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar