Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

fredag den 2. september 2011

Nogen derude som drikker TWINNINGS the???

Jeg søger theposer fra Twinning. Jeg skal naturligvis bruge dem til en taske, så skriv endelig hvis du gør og gider samle dem til mig. Jeg modtager også gerne kaffeposer, og det er både karat, BKI og hvad du nu ellers nedsvælger af den sorte drik. Jeg betaler også gerne porto, det skal jo ikke give dig udgifter.
Jeg er næsten ved at være færdig med min taske af spanske aviser, men en sensommer forkølelse tilsat en meget tør hoste har givet min hjerneceller arbejdlangsom tåge, så måske bliver den færdig i dag, måske først i løbet af weekenden.

Ha en fantastisk weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar