Om bloggen

Dette er min sjove blog, der hvor det kan handle om alt mellem himmel og jord. Jeg er kreativ, men kun i små portioner og jeg laver mad, men ikke alt er spændende, og jeg elsker at skrive, så det tror jeg bare, jeg gør. Intet emne er for lille, intet for stort og jeg håber at jeg ind i mellem vil komme med et lille humoristisk udbrud.

torsdag den 24. november 2011

BLOG AWARD

Jeg har været så heldig at modtage en award fra Laila med bloggen syslerierpaapilegaarden, og det føles da rigtig dejlig at hun synes om min blog.


Når man har modtaget denne award skal man give den videre til 5 andre bloggere, eneste krav er at de skal have under 100 faste læsere, og du synes at deres blog er god, og så skal man svare på de 5 nedenstående spørgsmål.

1)Hvorfor begyndte du at blogge? 
 Det var en tilfædighed, for jeg skulle finde opskriften på at lave en flettet taske og fandt der Helenes blog med genbrugblirguld.blogspot.com via en kollega, og på den måde fandt jeg også Joans blog www.wooz.dk, og hun er super kreativ og så blev jeg lidt hooked på at læse blogs. Så oprettede jeg først en blog om at være jobsøgende og hvordan det indvirker på ens liv og så var springet naturligt til at lave en kreativ blog, da jeg bruger meget tid med min yngste papdatter på at være kreative.

2)Hvilke blogs følger du?
Jeg startede jo ud med de førnævnte og så bredte det sog som ringe i vandet. Jeg læser med på bl.a. Dorthes blog Oline Art, Anna med annaweinreich, Sanne med SannePKunst, Mette med KIRKESJOV  , Ina med Inadesign og mange mange andre, bl.a dem som jeg vil nominere. Jeg fandt ud af da jeg lave min nye design i går at jeg følger 56 forskellige blogs og jeg tilføjede vist et par stykker mere i går.

3)Favorit farve? 
Jaaa, lyserød er jo nok åbenlyst, men grå er min sort og lilla og grøn er jeg også vildt med.

4)Favorit film?
Jeg plejer at skrive "When Harry met Sally", men ellers elsker jeg krimier og tøsefilm og en godaction film med god humor a la Die hard.

5) Giv Awarden videre
Jeg vil gerne give awarden videre til 5 skønne bloggere, som jeg synes alle er super gode til at fortælle,  kreative, sjove og inspirende bloggere/kvinder.

Rosalina med http://3saltilhoejre.blogspot.com/ fordi du har en skøn og dejlig blog som man bliver glad af at læse.
Anne med http://mademoiselle-black.blogspot.com/ fordi du inspirere så meget med din holdning til mad og gode råvarer..
Nanna med http://gyldenbergs.blogspot.com/ fordi du laver mad som er super inspirerende og som jeg altid lige skal checke.
Mivsel med http://mivsel.blogspot.com/ for at være dejlig kreativ og anderledes end andre
Gitte med http://ibrugigen.blogspot.com/ fordi du deler den samme passion for genbrug som jeg gør og du inspirere mig!

Jeg håber I alle vil modtage awarden!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar